Ninas Pedagogiska Ask

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Nina Reale - 9 september 2014 15:37

Hej!

Idag föds Ninas pedagogiska ask, välkommen till världen! Dagen började med en intressant kursintroduktion med information om kursen Didaktik, estetiska läroprocesser och barns meningsskapande i språk, kommunikation och matematik. Kursintorduktionen var intressant och vi fick svar på alla våra frågor. Jag känner mig nu redo för att komma igång och engagera mig i kursen. 

Efter vår lunch paus fortsatte eftermiddagen med genomgång av digitala plattformar. Vi fick information om hur olika digitala plattformar fungerar och om olika tillvägagångssätt som vi kan använda oss av till våra portfolios. Efter genomgången började vi i klassen skapa våra bloggar. 

//Nina


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min didaktiska portfolio! Mitt namn är Nina Reale och jag läser min 6e termin på Förskollärarprogrammet. Här på min blogg får ni följa det som sker under terminens gång. Det är allt från föreläsningar/workshops, VFU till egna tankar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Läs bloggen på ett annat språk!


Ovido - Quiz & Flashcards